פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים פגומות נושא התלונה:
ברזני חגית ברזני שם/כינוי:
‏שבת ‏17 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת דצמבר רכשתי לביתי בת ה5 זוג מגפיים מזארה, חשוב לציין כי הנני לקוחה קבועה ואת כל הבגדים של בנותיי אני רוכשת בזארה. כאמור ביצעתי רכישה גדולה ובין היתר רכשתי זוג מגפיים ב 300 שח', הבת שלי נעלה אותם 3 פעמים בלבד (וכמובן לא לגן רק לשבת) וראו זה פלא, אחרי נעילה של 3 פעמים המגף נשחק לגמרי, כולו משופשף במצב שלא ניתן לנעול אותו שוב מייד החזרתי לזארה את המוצר הפגום במוצ"ש והובטח לי שיום א' בבוקר תתקשר אליי המנהלת ותציע לי פתרון, לצערי חיכיתי עד יום שני לטלפון וכשראיתי שלא מתכוונים לחזור אליי ניסיתי אני להשיג את המנהלת שזה היה גם פרויייקט. בשיחת הטל' אמרה לי המנהלת שאין מה לעשות היא שולחת את זה לבדיקה ותשתדל לעשות כל מאמץ לזרז הליך, עבר יותר משבוע כבר וביתי ללא מגפיים ששילמתי עליהם את מיטב כספי, חוצפה ממדרגה ראשונה שאני רוכשת שם באלפי שקלים ופעם ראשונה אני "מעזה להחזיר מוצר שהוא פגום ולא מחליפים ואומרים שיחזרו ולך תדע אם בכלל יחליפו..., אני לא מתכוונת לעבור לסדר היום אגיע לאן שצריך להגיע על מנת לקבל את הזיכוי המגיע לי.
מזועזעת על השירות המחפיר, מבטיחים שיחזרו בכלל לא חוזרים רק יומיים אחרי שהייתי שם שולחים את המגף לבדיקה וכו'.
לקוחה מאוכזבת
חגית ברזני
ירושלים
כספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה