|
|
|
|
|
|
החלפת מוצר עם פגם |
נושא התלונה: |
sade naama |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/12/11 רכשתי בחנות זארה בב"ש מעיל .לאחר מספר ימים גילית להפתעתי ולמזלי בחלקו האחורי פגם -חור קטן ,באותו היום נגשתי לחנות וביקשתי להחליפו נמסר לי כי ישלחו לחברה לבדיקה ונאמר כי עד 14 ימים תוחזר תשובה ,התשובה משירות הלקוחות חזרה רקק ב3/1/12 ובה נאמר כי הפגם נגרם ע"י גורם חיצוני ואינני זכאית לזיכוי. ברצוני לציין כי אם לא הייתי בטוחה בצידקתי שכך נרכש המעיל לא הייתי מעלה על דעתי להגיע לחנות בכלל ,נורא התאכזבתי מהשירות שגם לקח להם המון זמן להחזיר תשובה ,אינני נהנת מהמוצר שרכשתי מהם אלא להפך הוא פגום וגם הם אינם לוקחים אחריות על טעותם ומחליפים .אינני מעוניינת בזיכוי אני בסך הכול מעוניינת באותו מעיל רק ללא הפגם .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|