|
|
|
|
|
|
בושת פנים |
נושא התלונה: |
ישראל מיכל |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון ירושלים |
כתובת: |
זארה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אתמול אני ואישתי יצאנו לשופינג קניות בזארה ירושלים.ראיתי מעיל עור יפה שהיה מוצא חן בעיניי .שאלתי 2 דיילים לגבי המחיר אמרו לי סוף עונה המחיר הוא 490 במקום 700.העסקה מצאה חן בעיניי לקחתי את שאר הקניות והמעיל לקופה ראשית המוצר הראשון המעיל עבר בסכום של 700 שקלים.שאלתי מדוע .היא אמרה שזה המחיר הנקוב .אמרתי לה ש2 דיילים נחמדים שלכם אמרו לי בפרוש 490 סוף עונה .אז למה את נוקבת מחיר אחר.(וגרוע מכל שאין כל טיקט שמתעד את הסכום הנדרש)אני התווכחתי וראיתי שגם המנהל משמרת אטום וסגור על המחיר הנ"ל .עזבתי תקניות בבושת פנים ויצאתי החוצה עם ילדי ואישתי.יש לציין שזו בושה וחרפה לחברה כל כך גדולה.שמעסיקה דיילים בילתי מיומנים ובלתי מקצוענים .שגורמים למבוכה ולבושה ללקחות.תודה אבל אני לזארה לא יחזור שוב!עם קצת כובד ראש ואכפתיות כלפי הלקוח הדיילים יכלו לבדוק עבורי את המחיר האמיתי.ולא לתת לי להתבייש מול שאר הלקוחות בתור.וגם המנהל משמרת בושה לו.זה היחסי ציבור שזארה מעניקה להם!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
תשפטו בעצמכם מה אתם ההיתם עושים! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות קבוצת ZAR |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח טופלה ונסגרה לשביעות רצונו.
בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA |
תגובה: |
מענה הולם |
פתרון: |
|
|
|