פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות ללקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי לזארה, ורציתי לרכוש נעלים ומס' פריטים. כאשר נכנסתי לתא ההלבשה על מנת למדוד את הבגדים ואת זוג הנעליים נאמר לי שאסור להכניס נעליים לתא ההלבשה. לאחר שמדדתי את הבגדים יצאתי מתא ההלבשה על מנת למדוד את זוג הנעליים וחיפשתי נואשות מקום שבו אוכל לשבת ולמדוד בנוחות את הנעליים אך לדאבוני לא היה כלל מקום כזה. לאחר שפניתי לאחת ממנהלות המקום נאמר לי כי יש מקום שבו ניתן למדוד בנוחות, וכשהראתה לי הופתעתי לראות כי מדובר בדום קטן אשר היה זרוק בפינה ועליו מס' בגדים.
בתור לקוחה אני מצפה שבמקום שבו מוכרים נעלים בסכומים לא קטנים בכלל יהיה מקום נורמלי ושמכבד את לקוחותיו ואת החנות עצמה, כמו בכל רשת אחרת שמוכרת גם בגדים וגם נעלים.
בנוסף. כאשר אני נכנסת לחנות הספציפית בקניון הגדול בפ"ת אני תמיד נתקלת באותה הבעיה- חיפוש נואש אחר מוכרות. ובכל פעם שאני נכנסת לסניף הזה אני מתאכזבת מחדש.
אני חושבת שבעידן החדש עם כניסתם של מותגים רבים, הרשתות היחידות שישרדו הן אלו שיתנו את השירות הטוב ביותר.
מצפה לתגובה אמיתית וכנה. תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
הצבת איזור מדידת נעליים במתחם החנות, (ראו קסטרו ומנגו) ובנוסף הדרכת המוכרות בהצגת עצמן. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:

שלום רב,
זוהי הפעם הראשונה בה אנו נתקלים בפנייתה של הגב' ברקוביץ.
הפנייה תיבדק ותטופל.
בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA
תגובה:
בדיקה וטיפול
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה