|
|
|
|
|
|
אותו פריט מחיר שונה!!! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים בקרתי בחנות זארה שבעזראלי וקנית קנייה של מעל 900 ₪, אחד הפריטים נפגם ובאתי לחנות שבאיילון. המנהלת אמרה לי שהפריט נקנה לפני שנתיים. וכיום עלותו 39.90 ₪ והיא לא יכולה להעביר את הבר קוד כי אין יותר את הפריט הזה. שבדקה בחשבונית ראתה שבחשבונית רשום שקנית את הפריט החדש שעלותו 199.90 ₪ קלטתי שעבדו עליי ומכרו לי פריט ישן במחיר חדש והחלטתי לדבר עם שירות הלקוחות. השירות אמרו לי מה את רוצה החליפו לך על מה את מתלוננת. טענתי שאני מתלוננת על התרמית שעברתי ושאלתי אותם איך אני יודעת עכשיו שאני קונה שלא ירמו אותי שוב. היא ענתה שזה לא קורה ואמרתי לה עובדה שלי זה קרה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות קבוצת ZAR |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
יצרנו קשר עם הגב' שלו מיכל ופנייתה טופלה ע"י מוקד שירות הלקוחות בהתאם לנהלי הרשת.
בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA
|
תגובה: |
מענה לפניית הלקוחה |
פתרון: |
|
|
|