פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אותו פריט מחיר שונה!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים בקרתי בחנות זארה שבעזראלי וקנית קנייה של מעל 900 ₪, אחד הפריטים נפגם ובאתי לחנות שבאיילון. המנהלת אמרה לי שהפריט נקנה לפני שנתיים. וכיום עלותו 39.90 ₪ והיא לא יכולה להעביר את הבר קוד כי אין יותר את הפריט הזה. שבדקה בחשבונית ראתה שבחשבונית רשום שקנית את הפריט החדש שעלותו 199.90 ₪ קלטתי שעבדו עליי ומכרו לי פריט ישן במחיר חדש והחלטתי לדבר עם שירות הלקוחות. השירות אמרו לי מה את רוצה החליפו לך על מה את מתלוננת. טענתי שאני מתלוננת על התרמית שעברתי ושאלתי אותם איך אני יודעת עכשיו שאני קונה שלא ירמו אותי שוב. היא ענתה שזה לא קורה ואמרתי לה עובדה שלי זה קרה.


כספי סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות קבוצת ZAR שם ותפקיד:
שלום רב,

יצרנו קשר עם הגב' שלו מיכל ופנייתה טופלה ע"י מוקד שירות הלקוחות בהתאם לנהלי הרשת.

בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA
תגובה:
מענה לפניית הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה