|
|
|
|
|
|
בהמשך לתלונתי על הבושת פנים בחנות Zara |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
זארה קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
Zara |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התקשרה אליי מנהלת ו"כפיצוי "לבושה אמרה שהיא תשלח לי תו 100 שקלים בZara שום תו לא הגיע .וגם לא נראה שיגיע בזמן הקרוב.בתגובה שלהם הם כתבו שלשביעות רצונו של הלקוח הענין נסגר.אז ככה חברת Zara.נראה לכם שב100 שקלים שאמרתם שתיתנו לי זה הרגיע אותי?? ממש לא!וזה לא לשביעות רצוני !אולי אותכם זה הרגיע לתת תו עלוב ב100 שקלים.ואותי זה ממש לא קנה!אז בבקשה אל תענו בשמי !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות קבוצת ZAR |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה על פנייתכם.
פנייתu של מר נחום נבדקה וטופלה.
בשולי הדברים נציין כי קבוצת ZARA אכן שמה בראש מעייניה את שביעות רצון לקוחותיה מחוויית הקניה ברשת, בדגש על השירות הניתן ללקוחותיה, ואנו מוצאים לנכון להתנצל בפני מר נחום, באם נגרמה לו אי נעימות.
בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA |
תגובה: |
מענה |
פתרון: |
|
|
|