|
|
|
|
|
|
החלפת פריט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי בתאריך ה 21.1 מתנה עבור הבן שלי- מעיל מידה 7-8. ראיתי שיש פתק החלפה והגעתי לחנות במועד המוקדם ביותר שיכלתי ב 24.1. התברר לי שמכיוון שהפריט נקנה ב 19.1 עברו 5 ימים וחצי שזה חצי יום יותר ממה שניתן לבצע במסגרת המדיניות. אני לא העלתי על דעתי להסתכל בפתק כי אני רגילה שניתן להחליף עד 14 יום מתנות וגם לא נאמר לי ע"י נותן המתנה שמדובר בפריט של סוף עונה ואני צריכה למהר. המעיל קטן על הבן שלי ולכן רציתי בסך הכל להחליפו למעיל כלשהו במידה יותר גדולה. התקשרתי לשירות והם ביקשו לדעת מה קוד הפריט ולאחר בדיקה נאמר לי שזה פריט שכבר אין ממנו הרבה במלאי ולכן אין מה לעשות לא החלפה ולא זיכוי כי זו המדיניות. הרבה זמן לא נתקלתי בשירות כזה נוקשה וגרוע. מה עושים??
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפה למעיל ומידה אחרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות קבוצת ZAR |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
יצרנו קשר עם הגב' ברלד ופנייתה טופלה ע"י מוקד שירות הלקוחות בהתאם לנהלי הרשת.
בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA
|
תגובה: |
מענה ללקוחה |
פתרון: |
|
|
|