|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות שאינו מתפקד |
נושא התלונה: |
יום שני 06 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
כתובת: |
קניון חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
התבקשתי להחליף מתנה לתינוק שנולד. המתנה נרכשה בסניף קניון חולון ולשם הגעתי.
נכון שעל פתק ההחלפה היה כתוב שהחלפה תתבצע רק תוך חמישה ימים מיום הקניה, הרכישה התבצעה ב 15/01/12. עד שהבגד הגיע לתינוק הוא ברוך השם גדל...
המוכרת (נחמדה ואדיבה אפשר להגיד) אמרה שאין לה אפשרות להחליף יען כי מחירו של המוצר ירד בינתיים. ביקשתי מוצר בשווי הנוכחי של המתנה, אמרה לי לפנות לשירות לקוחות ונתנה לי את המספר.השעה היתה בין 16.30 ל 17.00
התקשרתי, אמרו שיחזרו אלי תוך 24 שעות. עדיין מחכה ומצפה.
אני וכן מקבלת המתנה גרות באיזור הצפון, מקום בו אין סניף של זארה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המוצרים או זיכוי, בלי שאצטרך לחזור לסניף בחולון. אם אפשר בלי לחזור לזארה בכלל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
מוקד שרות לקוחות קבוצת |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
יצרנו קשר עם הגב' מאיר רותי ופנייתה טופלה ע"י מוקד שירות הלקוחות בהתאם לנהלי הרשת.
בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA
|
תגובה: |
מענה ללקוחה |
פתרון: |
|
|
|