פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות הביגוד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון G כתובת:
קניוןG סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו בתחילת העונה בגדי חורף ובין הפריטים סריג,לאחר שטיפה של הבגד
במכונת כביסה די חדשה שקיימת בה תוכנית במיוחד לצמר.
הסריג התכווץ.
פנינו לחנות והמוכר מיד הסכים להחליף ובהתערבות האחראית היא סירבה
ןהעבירה את זה לשירות לקוחות הסברנו ש היה שימוש והכל נעשה לפי ההוראות
היא נימקה שאינה יכולה לטפל והיא מעבירה לשירות לקוחות.
לאחר 30 יום קיבלנו תשובה שלא פעלנו נכון ולכן נבוא לקבל את הסריג
הקטן שהתכווץ , המוכר צחק ואמר שזה תופעה שחוזרת על עצמה...
אנו מוצאים הרבה כסף בזארה והיינו המומים מהשירות ...מהזילזול...ומהעיכובים
לעולםםםםם לא אקנה שם וחוצפה שאינם מוכנים לקחת אחריות על בגדים
פגומים ונרכשים במיטב כספי הציבור בעלויות גבוהות.
אשמח לעזרתכם תודה ענקית שאתם קיימים עבור הציבור
כספי סוג הנזק :
החזר מלא כספי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
מוקד שרות לקוחות קבוצת שם ותפקיד:

שלום רב,

יצרנו קשר עם הגב' מליכי ופנייתה טופלה ע"י מוקד שירות הלקוחות בהתאם לנהלי הרשת.

בברכה,
שירות לקוחות קבוצת ZARA

תגובה:
מענה ללקוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה