פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
זארה קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכישת מוצר פגום
בתאריך 12/1/2012 רכשתי מעיל בחנות זארה בקריון במחיר 299 שח'.
כשבוע ימים בלבד לאחר מכן נקרע בד הבטנה של המעיל באזור בית השחי (מצורפות תמונות). בנוסף מבד הבטנה יוצאים חוטים לבנים ממילוי המעיל.

המעיל הוחזר לחנות והועבר למחלקת פניות לקוחות, תשובתם המתנערת מכל אחריות התקבלה לאחר כשבועיים והיא מצורפת בזה. בתשובתה טענה הרשת כי הקרע נגרם מגורם חיצוני ולא בשל איכות לקויה.
בד ביטנה של מעיל אמור להיות ברמת איכות שתאפשר לו לשרוד יותר משבוע ימים, טענת החנות שהקרע נגרם מגורם חיצוני אין לה כל אחיזה במציאות.
המעיל שתואם את מידותיי נלבש פעמים ספורות בלבד במהלך השבוע, הוא לא נקרע משימוש חריג או ממספרים. עצם העובדה שהקרע נמצא בחלקו הפנימי של המעיל מאששת את טענותיי. הוא נקרע כי איכות הבד לקויה, איכות התפירה לקויה ויתכן אף שהקרע נובע מכך שמידות בד הבטנה אינם תואמים את מידות המעיל.

בכל מקרה רשת חנויות גלובלית המכבדת עצמה לא הייתה נתלית בטענת שווא של "גורם חיצוני" אלא נותנת זיכוי ודואגת לבדוק מה רמת בקרת האיכות בסין של מוצריה.

אני פונה אליכם בשנית לשקול את תשובתכם ולדאוג לתת לי פיצוי נאות וזיכוי על המוצר הפגום שמכרתם לי ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי ממעיל קרוע במהלכו של חורף סוער.

אני שומרת לי את הזכות לפנות לערכאות המשפטיות המתאימות בנושא.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה