פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך שמחה גולן 54 כתובת:
חיפה גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב26-3-2012 ביצעתי קנייה בסניף זארה ע"ס 449.7 ש"ח , הקנייה כללה שלושה פריטים שאחד מהם הוא מכנס שיועד כמתנה לאחותי .
מכיוון שאחותי לא הייתה מרוצה מהמכנס (לא התאים לה פיסית) הלכתי לסניף עם הקבלה והמנהל אלמוג סירב בתוקף להחליף לי את המכנס ובנוסף בייש אותי מול עשרות לקוחות בחנות.
חשוב לציין שהנני לקוחה קבועה של הסניף הספציפי הזה ואני עורכת בחודש קניות של אלפי ש"ח ואני תמיד מרוצה ואני לא נוהגת לבוא ולהחזיר פריטים שאני קונה.
מדובר פה במקרה חריג שהגעתי וביקשתי מענה שמעוגן בחוק הצרכן ( הוגשה גם תלונה למועצה הישראלית לצרכנות ופניתי לעורך הדין שלי שיגיש תביעה מסודרת) בנוסף לא ביקשתי זיכוי כספי אלא החלפה!
המנהל אלמוג בייש אותי ואני לא חוזרת יותר לסניף הזה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה או זיכוי בנוסף פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה