פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ללקוח< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה בזארה בעיר מגוריי. (עדות לכך אפשר לראות בפירוטי האשראי). קרה ובאתי להחליף מכנס חדש עם טיקט אבל ללא קבלה. המנהלת לא הסכימה להחליף מכיוון ולא הצליחה לשחזר את הקניה. לאחר מכן התקשרתי לשרות לקוחות (עם השירות הגרוע והמביך ביותר שראיתי) ושם טענו כי גם לא מצליחים לראות את הפריט. לאחר מכן, הציעה לי הבחורה עמה שוחחתי כי יכול להיות ובטעות לא חייבו אותי על הפריט. במקרה כזה איני יכולה לדעת לבטוח כי בפירוט האשראי יופיע לי כל הסכות של הקניה ולא רק של הפריט הספציפי. ולהזכירכם אני לקוחה קבועה שקונה לפחות פעמיים בשבוע בסניף זה של זארה. ולבסוף לאחר ששאלתי איך ממשיכים הלאה ופותרים בעיה הזו (כלקוחה קבועה של זארה אני מצפה שהתייחסו אליי בהתאם ולא יגידו לי לא ניתן לעשות כלום, תישארי עם המכנס שאותו את לא רוצה) ב"שיא חוכמתה" היא אומרת לי הדבר היחיד שניתן לעשות זה ללכת לסניף של זארה לקנות שוב את המכנס ואז להחליף אותו. האם למישהו הדבר הטיפשי הזה נשמע הגיוני?!? שרות מחפיר, מבייש ומזלזל בלקוח הנאמן. כמו כן, אציין שהמכנס עולה רק 199.99 ש"ח מחיר צנוע בהחלט למישהי שקונה מוצרים ב-1500 ש"ח כמעט כל חודש בזארה. כסף הם יודעים לקחת. אבל פעם אחת שמבקשים מהם לעשות משהו שסוטה במקצת מהנורמה הם קוטלים על הסף. לקוחה מאוכזבת ביותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה