פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ,2012, קניתי מכנס ורוד בהיר מהקולקציה החדשה שהוצגה. לאחר כשבוע הבחנתי בחור במכנס ולכן החלפתי אותו, לאחר מספר שבועות כיבסתי את המכנס לפי הוראות הכביסה שכתובות על הפתק, והתווית שבגב המכנס, אשר עשויה מדמוי עור כהה הורידה צבע כחול עז מסביבו.
הלכתי להחליף את המכנס הפגום בדיזינגוף סנטר, ונתקלתי ביחס מחפיר מצד מנהלת החנות.
עברתי תחקור של כחצי שעה, אשר במהלכו נאלצתי לשכנע אותה שהמכנס שייך לזארה (היא טענה שאין כזאת מידה של מכנס, שהדגם לא נמצא בקניון הזהב וכו') , בנוסף בזמן שחיכיתי שמהנהלת תאתר את העסקה היא הלכה לדבר עם עובד ותיק שהגיע לביקור.לבסוף המנהלת לא הסכימה להחליף לי את המכנס בטענה שלא ניתן להחליף מכנס פגום ללא פתק החלפה.

הייתי מצפה מרשת בינלאומית שמכבדת את עצמה, שתכבד את לקוחותיה ושלא תעביר אותם מסכת ייסורים שבסופה הלקוח לא מקבל מענה ראוי לפנייתו.


Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה