פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון סימול אשדוד כתובת:
זארה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.. היום ה23.4 רכשתי שמלה שנועדה לשמש אותי ליום העצמאות, עלותה 200 ש״ח, לאחר שקניתי יצאתי מהחנות נפגשתי עם חברה בקניון והראיתי לה את השמלה במטרה שהיא גם תקנה אותה , כשהוצאתי את השמלה מהשקית חברה שלי אמרה לי שהיא ממש יפה אבל למה קניתי אותה עם כתם ובנוסף שלמטה היא קצת פרומה , באמת שלא שמתי לב ישר חזרתי לזארה שזה היה בדיוק חצי שעה לאחר הקנייה הגעתי להחליף בדיוק לאותה שמלה רק לא פגומה המוכרת קראה למנהלת לצורך בדיקת החלפה .. לאחר שהמנהלת ראתה את השמלה היא אמרה שאני עשיתי את הכתם לשמלה ... אמרתי לה את יודעת מה אוקיי עזבי את הכתם למרות שלא היה לי שום קשר לכתם אפילו לא הספקתי ללבוש אותה !! בדיוק חצי שעה עברה מהרגע שקניתי! אמרתי לה מה לגבי החלק שפרום אז היא טענה שאני עשיתי את זה בשיא חוצפתה !! הסברתי שאין לי שום אינטרס ושאני רק רוצה את השמלה שקניתי כמו שצריך היא לא הייתה מעוניינת לשמוע אותי והלכה לי בפרצוף בזמן שאני עומדת בעמדה ומדברת איתה , קראתי לה שוב היא הגיעה ואמרתי לה שתמצא לי פתרון כי אפילו תופר לא יכול לתקן את החלק שפרום .. לא היה לי פתרון ושוב זלזלה בי והלכה . בבקשה תעזרו לי אני ממש אהבתי את השמלה ולא עשיתי כלום היא הייתה כך מההתחלה ואני לא ראיתי לצערי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה