פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות וייחס מזלזל בלקוחות. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי שירה ואני לקוחה קבועה של זארה בכלל ובפרט בקניון מלחה,אני לא מדברת על לקוחה שקונה פעם באף פעם אלא על לקוחה שקונה במאות אלפי שקלים בחודש ועל כך יעידו הקבלות שברשותי ואף רוב עובדי המקום אשר מכירים אותי ותמיד נותנים לי ייחס חם ואישי,השבוע הגעתי לקניון לרכוש אוברול לבן במידה s כשפגשתי בעובדת המקום בשם "טליה״ שבדיוק עמדה לייד האוברולים וניהלה שיחה אישית ועמוקה עם מכר שלה לפי מה שהבנתי מתוכן השיחה אשר נשמעה בקולי קולות ובהתלהבות רבה. בקשתי מימנה עזרה מידה s  מהאוברול אך היא סובבה לי את גבה כאילו היא לא שמעה אותי וכאילו היא לא עובדת שם והמשיכה לדבר עם אותו הבחור אשר עמד לידה. כאשר שוב פניתי אליה ובקשתי עזרה ענתה לי טליה בזלזול ובכעס שאין את האוברולים האלו יותר ושאין גם להשיג אותם. ושוב סובבה לי את גבה והמשיכה לדבר עם אותו בחור.אני הבנתי שמשהו כאן לא הגיוני אם וכאשר האוברולים האלה הגיעו רק יומיים קודם ביום שני עם קבלת הסחורה הרי אני הקניינת הכי טובה של זארה וידעתי שלא היו אותם כמה ימים קודם שערכתי קניה ולכן זה עורר בי חשד. מייד פניתי לבחור מדהים שעושה תמיד את עבודות נאמנה יאמר לזכותו ״יונתן״ שמו והוא אשר מכיר אותי היטב מזארה מיד נרתם לעזרתי ובא לעזור לי.הוא הלך למחסן וחזר עם אוברול חדש בשקית עטוף מידה s ואני נדהמתי, כששאלתי אותו האם זה האוברול האחרון הוא ענה לי בתמיהה ״מה פתאום זה הגיע השבוע ויש לא מעט מזה״. נורא כעסתי והרגשתי מבוזת מהיחס והזילזול של גברת ״ טליה״ אשר הבנתי אחרי ברור מעמיק שהיא אחראית או מנהלת בסניף והחלטתי לפנות אליה בשנית כאשר האוברול בידיי וכבר שולם ואמרתי לה ״חבל שאחראית משמרת או מה שלא תהיי לא יודעת מה יש לה במחסן ומזלזלת בלקוחותיה ושזה  לא יחס ולא התנהגות". אך הגברת טליה החלה להתעמת איתי מול הלקוחות ומול העובדים ולומר לי באיזה רשות את כועסת קיבלת את האוברול תגידי תודה ואולי אם היית מחכה שאני יסיים את השיחה שלי הייתי עוזרת לך. אני נשארתי פעורת פה מהתגובה הנבזית של טליה וכך גם העובדים אשר ראו את שקרה ויודעים שאני לקוחה ותיקה וטובה הזדעזעו מהתגובה שלה ומייד כשהיא אמרה את שיש לה לומר שוב הסתובבה בגאווה והלכה.העובדים אשר היו במקום התנצלו בשמה וטענו שהיא ככה תמיד ועם כולם. אני לא רואה לנכון להעביר סיפור כזה נוראי לסדר היום. גם אני מנהלת רשת חנויות ויש ברשותי לא מעט עובדים ואני בפרט יודעת מהו שירות ותודעה ללקוח וכל מה שקרה שם היה נראה לי לא מכבד את רשת זארה ובפרט את המעמד והמקום. אם בעיני "טליה" השיחות חולין שלה עם סתם בחור עובר אורח יותר חשוב ממתן שרות נאמן ללקוח אז אני חושבת שלא יזיק לבדוק את מי אתם שמים כאחראית או מנהלת במקום מכובד זה. אני מצפה שתיתייחסו לתלונה זאת בכובד ראש לפני שאני מגישה העתקים למשרד לפניות הציבור,למנכ״לית זארה הגברת ״אירית רוסנסקי ולמשרד התעשיה והמסחר. אשמח לקבלת תשובה בנושא. בברכה שירה בן זקרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שימוע לאותה בחורה שקוראת לעצמה אחראית או מנהלת. פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה