שמלה התכווצה - אין שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון אבנת פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני פסח קניתי שמלה לשבת לילדה,
לאחר הכביסה - לפי הוראות היצרן, השמלה התכווצה, בצורה כזאת שהתחתית מציצה מלמטה.
ולא ניתן להשתמש כך בשמלה.
הבאתי את השמלה לסניף בו קניתי, והשמלה נשלחה לשירות לקוחות.
לאחר שבועיים וחצי קיבלתי טלפון משירות הלקוחות שהשמלה בסניף והתלונה לא התקבלה.
במכתב שצורף לשמלה , לאחר "המלים היפות" נכתב, שהשמלה נמצאה תקינה.
זה שירות לקוחות?
ממי הם עושים צחוק אם לא מעצמם.
אין ספק שהשמלה התכווצה.
בסניף לא היה עם מי לדבר, הגיע מנהל מחלקת גברים, שחוץ מלומר לי להתקשר לשירות הלקוחות, לא היה לו מה לומר. הוא הביך את עצמו ואת החברה.
קונה נוספת שעמדה בקופה סיפרה שכך היה לה בעבר עם 2 שמלות שהתכווצו במידה כל אחת, ושירות הלקוחות לא קיבל את התלונה.
בושה לרשת כמו זארה, שכך נראה שירות הלקוחות שלה.
אני דורשת פיצוי על הפגם ועל עוגמת הנפש.
למרות שאני אוהבת לקנות בזארה, ולרוב הייתי מרוצה ממה שקניתי, כרגע אני לא נכנסת לזארה. לא לוקחת סיכונים.
|
|
|
|
|