פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת האפשרות להחלפת מידת הנעליים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
ירושלים קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שתי זוגות נעליים לילדותי (ורוד וכסף נוצץ) המידה היתה קטנה ורציתי להחליף כל אחד מהזוגות למידה אחת גדולה יותר.
התקשרתי בהמשך החודש לסניף לברר האם הגיעו המידות הנכונות ונענייתי שלא. שאמתין ושיש סיכוי טוב שיגיעו בהמשך.
במהלך חודש אפריל (עברו כ40 יום מהרכישה) שלחתי עם אימי את הנעליים לחנות מאחר והמידות הנכונות הגיעו אולם לא קיבלתי אישור להחליפן מאחר וכבר עברו 30 יום ממועד הרכישה.
אציין שהיו להם עוד נעליים רבות מסוג זה ולא התכוונתי להחזיר (שגם זה לא נורא כשעדיין יש נעליים רבות כאלו) אלא רק להחליף.
כל זאת אחרי שבקשתי מהמוכרנית לסייע לי בהחלפה, היא מצאה את המידות הנכונות וכו' אולם האחראית הראשית לא אישרה להשלים את העיסקה.
אימי עזבה בזעם את החנות והשאירה להם את הנעליים (הקטנות שרכשתי קודם לכן) באמרה שאיננו צריכים אותם במידה זו ושיצרו עימנו קשר במידה וישנו את גישתם.
כמובן שלא נוצר קשר ועברו עוד כמעט חודשיים מאז.
+בזבוז זמן הגעה וטלפונים לבירור +עלבון מיחס נוקשה ואטום סוג הנזק :
רוצה לקבל את הנעל במידות המתאימות (איני יודעת אם נשאר כעת) או נעל אחרת במחיר ששילמתי. - או כסף בגלל הכאב ראש ובגלל שאין פיתרון אחר פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה