פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הלקוחות המזוויע של זארה וחוסר טיפול ולקיחת אחריות על פגמים במוצריםiv נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך אוקטובר 11 רכשתי זוג נעליים בסניף זארה כפס בעלות של כ 300 שח וכעבור 4 חודשים נוצרו חורים בסוליית הנעלת כתוצאה מהתפרקות הסולייה.
במהלך פברואר 12 פניתי לסניף זארה בסנטר הצגתי את הבעיה והוחלפו לי הנעליים במקום לאותו הזוג בידיוק ושוב לאחר 4 חודשים נוצרו חורים בסוליית הנעל בידיוק כמו בזוג הקודם . בימים אלו פניתי לסניף בכפס שוב תיארתי את השתלשלות העיניים מסרתי את הנעליים הפגומות ולתדהמתי קיבלתי כעבור מספר ימים מכתב בו מוטלת עלי האחריות על התפרקות הנעליים" גורם חיצוני" לא צויין מה הוא אותו הגורם החיצוני. יתרה מכך בשיחת טלפון שנהלתי עם נציגת השרות בחברתם הפעם הטילה העובדת את האחריות אלי כי " כנראה הלכתי אינה נכונה או שאני הולכת על אבנים" דבר שגרם להשתפשפות הנעל בכביש או במדרכה. מיותר לציין כי נעליים נועדו להלכים ומן הסתם פעולת החיכוך היא דבר שכיח. בנוסף אותה עובדת שאלה למה החלפתי לאותו הדגם במידה והזוג הראשון התבלה במהירות ? שאלה מוזרה בפני עצמה המעידה על נסיונם לא הלתמודד עם החלפת מוצר פגום זה והטיל אחריות על גורם חיצוני או עלי כלקוחה בכל שבכלל קיבלתי החלטה להחליף לזוג זהה.
עלבון סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה