פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פירסום ברור של זמני ביטול עיסקה על יד הקופות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
נכנסתי לסניף זארה בקניון מלחה ורכשתי זוג מכנסיים, נכיוון שיצא חוק ביטול עיסקה, הרגשתי בטוחה יותר לקנות ובמידה שלא אהיה שלמה עם ההחלטה אוכללחזור תוך זמן מסוים ולקבל החזר כספי, כשהייתי בקופה חיפשתי שילוט לגבי זמני ההחזרה לשם ביטול עיסקה. השילוט ליד הקופה דיבר על זמני החלפת פריטים באמצע עונה ובסופה ועל זמני החזרה לקבלת זיכוי. בתמימותי הנחתי שאם לא רשום זמנים נפרדים לביטול עיסקה אז זמנה זהה לקבלת זיכוי. מיהרתי בלחץ בשביל להחזיר לחנות את המכנסיים תוך 7 ימים וביקשתי החזר. משום שמיהרתי לא הסתכלתי על מה שהקופאית הביאה לי ורק בבית ראיתי שהביאה לי זיכוי. התקשרתי למוקד השירות שתמיד זמני ההמתנה שלו ארוכים מהרגיל. השארתי מספר טלפון לחזרה תוך 24 שעות וכמובן שלא חזרו אליי גם אחרי יומיים. התקשרתי שוב הפעם השארתי הודעה שכבר התקשרתי ולא חזרו אלי, והפעם באמת חזרו. ספרתי לנציגה את השתלשלות הארועים ואז היא אמרה לי שאצלם ניתן לבטל עיסקה תוך 48 שעות. אמרתי לה שזה לא רשום ליד הקופות ומה שכן רשום מאד לא ברור. הנציגה התחילה להתווכח איתי על זה שהשילוט הכי ברור בעולם. לא הרמתי את הכל ודעברתי ברוגע ואמרתי לה שוב שאני אומרת את זה כי אני קראתי את שנהלים ולא הבנתי מה הנהלים וכדאי להעביר את זה הלאה למען שאר הלקוחות. אז היא המשיכה להתווכח איתי ובזה נגמרה השיחה. גם על הזיכוי לא רשום מה תוקפו ולא רשום נהלים של ביטול עיסקה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ושילוט מובן על יד הקופות פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה