|
|
|
|
|
|
סירוב להכיר בתעודת זיכוי שניתנה בחנות הסניף |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון אבנת פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.11.11 קיבלתי הודעת זיכוי מספר 856143 על סך 19.10 ש"ח בחנות הרשת בקניון אבנת. לא קיבלתי כל תעודה או שובר אחרים באותו מעמד.
! בתאריך 8.4.12 ביקשתי לנצל את הזיכוי אך בחנות סרבו לכבד את הזיכוי שלהם (!) וטענו שעליהם לבדוק אם לא ניצלתי אותו בעבר. לאחר שחיכיתי זמן רב מלאתי טופס הפנייה לשירות לקוחות שעליו כתוב שתתקבל תשובה תוך 14 ימי עבודה. לא קיבלתי תשובה. בתאריך 21.6.12 ניסיתי לנצל את הזיכוי באותה חנות ושוב סרבו להחזיר לי את המגיע לי (פחות מ-20 ש"ח!) אף שהודו שהודעת הזיכוי ניתנה בחנות שלהם. שוב הבטיחו תשובה ושוב לא חזרו אלי. התקשרתי מספר פעמים לשירות הלקוחות (שיחה אחרונה בתאריך 24.6.12) ואני עדיין ממתינה לתשובה.
אני חונכתי שדין פרוטה כדין מאה. הן לא אתעשר מהסכום הזה... שיחות הטלפון עלו לי יותר...אבל הם אפילו לא טרחו לענות לי.
נגרמה לי עוגמת נפש רבה, זלזלו בי, הפכו אותי לשקרנית, הגעתי פעמיים לחנות לשווא, חיכיתי זמן רב בתור לקופה וחיכיתי זמן רב בצד כאשר קופאי אחד קרא לשני ולשלישי...
הפעם אני דורשת פיצוי בנוסף על הזיכוי המגיע לי!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|