עוגמת נפש ובזבוז זמן בשל שירות לקוי |
נושא התלונה: |
שלוש גלית |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
רוןטשילד ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי 29.7 קיבלתי מתנה מאחותי שרכשה עבורי מזארה אילת ב- 21.6. לצערי המוצר היה פגום- גומי קרוע בצידי המכנס. בהגעתי לסניף זארה ברוטשילד ראשל"צ, הודעתי שאין ברשותי חשבונית/פתק החלפה והעברתי את מועד הקנייה כולל המוצרים הנוספים שנרכשו יחד עם המוצר הפגום. לאחר המתנה לא קצרה, הגיעה אלי אחראית המשמרת לבושה בטרניניג - לא ידעתי שהרשת עברה ללבוש של רחוב (אבל זה כמובן לא הנושא רק אולי מסביר את צורת הדיבור של הרחוב), והחלה לדבר בצורה לא שירותית וחסרת טקט - הרגשתי כאילו רצחתי או גנבתי למישהו.והחלה להסביר לי שעליה לקחת את המוצר למעבדה כי אין חשבונית, חלפו חמישה ימים, השלב הכי משפיל ולא לעניין היה בציונה כי לא נראה לה שזארה אילת הוציאו מוצר פגום שכזה (הלו- מה את רומזת שאני משקרת???)- רק לתשומת לבכם, בזמן הבדיקה חיפשתי את המכנס במידה זהה ולא פגום ועל המדף היו עוד 2 מכנסים זהים פגומים באותה הצורה - אז כן, לידיעתכם אתם מוכרים מוצרים פגומים ולא עושים בדק בית לפני הצגתם בחנות. רק חבל שלא צילמתי (אבל לקח להבא או שהיום אני אנצל את הזמן לצלם את המוצרים כאסמכתא)- אז מה יש לנו שירות מגעיל, שלא מכבד את הרשת העולמית, הרי ביקרתי בזארה בעולם והשירות בארץ משפיל את החברה העולמית ואולי הגיע הרגע לשלוח מכתב רציני לבעלי החברה העולמית. מעבדה - למה??? לבדוק מה??? לא חבל על הזמן המבוזבז כאשר הפאשלה היא של החברה שבכלל הצליחה למכור מוצר פגום???- למה אני זו שצריכה לשלם את המחיר.
|
|
|
|
|