פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.

העובדות:

1. בתאריך 25/06/12 אישתי קנתה מספר פריטים בחנות "זארה" קניון הנגב באר שבע.

2. המוכרת הדגישה במרקר על החשבונית כי החלפה תבוצע בתוך 5 ימים מיום הקנייה.

3. בתנאי החנות ומדיניות הרשת אשר רשומים בתחתית החשבונית לא מצוין דבר לגבי החזר כספי.

4. באזור דלפק המכירה מופיע שלט בגודל A3 ובו מדיניות החלפה של הרשת.

5. לא מצויין על גבי שלט זה או בכל מקום אחר בחנות מדיניות החזר כספי (מתועד בתמונות ווידאו)


בתאריך 29/06/12 הגעתי עם אישתי לחנות זארה בקניון הנגב בבאר שבע ע"מ לקבל זיכוי כספי על אחד הפריטים.

הנחנו שההחזר הכספי הינו עד 5 ימים מכיוון שלא היתה כל הוראה אחרת על גבי החשבונית אשר מציינת זמן החזרה מלבד ה5 ימי החלפה.

הקופאית סיון סבאג התייחסה בזלזול מוחלט ואמרה לנו שכל אחד בארץ יודע שהחזר ינתן תוך 48 שעות.

על העוסק מוטלת החובה "להציב שלט גלוי לעין אשר מציין את מדיניות השבת מוצרים"

לבסוף מתוך ייאוש וחוסר אונים במתן מענה ראוי של הצוות במקום, נאלצנו לקחת זיכוי על פריט זה.

אישתי, עולה חדשה מספרד, נדהמה מהזלזול של הצוות, התקשתה להבין את הקשר לשירות המעולה של זארה בספרד ומדיניות החזר כספי של עד חודש מיום הקנייה.

כנראה של"זארה" נמשיך להיכנס רק בביקורנו בספרד, שם בנוסף המחירים נמוכים בעד 40%.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה