פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה נושא התלונה:
שלוש גליה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב,

הבוקר חזרה אלי בחורה משירות לקוחות, אמנם הייתה אמורה לשוב אלי כבר אתמול כפי שהוסבר במשיבון הטלפוני, אך נניח שאנו צריכים להבין שהרשת חלק מטריטורית מדינת ישראל.

קיבלתי מענה לבעייתי, כבר בטלפון ולכן כל הכבוד לכם על כך, שלא הייתי אמורה לספר שוב את הסיפור ושתחזרו אלי לאחר בדיקה.

לצערי, השיחה התנהלה בתחילה לכיוון שלי מי צודק ומי לא, וכמובן שבמדינת ישראל הגיבוי ניתן לעובדת לצערנו ולא ללקוח, כי כפי שהבנתי מזו ששוחחה עמי על העניין הלקוח בדרך כלל משקר ולכן גם המוכרת טענה את הטענה שגרמה לי לעוגמת נפש: " שמוזר לה שזארה אילת מכרו מוצר פגום", אך כפי שטענה מי ששוחחה עמי טלפונית: אני מפרשת את הדברים לא נכון, בצורה לקויה וכמובן זה מילה נגד מילה, ובד"כ הלקוחות את הבגדים ומשקרים שלא.

הטרנינג לא ממש מעניין אותי, כי זה לא מה שיגרום לי לחזור לרכוש אצלכם או לא.

אז למדתי לקח מאוד חשוב להיום: במדינת ישראל, ראשית, הלקוח תמיד משקר והעובד לא משנה איך דיבר ומה עשה, צודק. שנית, מהיום בהכנסי לרשת זארה במקרים דומים להקליט את ההתנהלות של השיחה ולצלם מוצרים פגומים, כדי להוכיח שזארה כן מוכרת מוצרים פגומים והלקוח לא בהכרח משקר ושלישית, שהמדיניות של זארה שכל הלקוחות שקרנים, לכן מראש לתת שירות בהתאם.
חבל שזה הלקח שלמדתי מהמקרה הנ"ל, וחבל שהמציאות באתרי התלונות מוכיחה ההפך ממה שטענתם טלפונית שכנראה הבעיה אצלי

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה