|
|
|
|
|
|
פריט שאינו ניתן להחלפה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי בני קיבל מתנה חולצה , עקב בעיות בריאותיות לא התפנינו להגיע לחנות על מנת להחליף את החולצה.
היום 6/07 הגעתי לחנות שנמצאת קרוב לביתי ונאמר לי שלא ניתן לבצע החלפה וכי בטח שלא במחיר המקורי ששולם!! ( המצויין בפתק ההחלפה)
החולצה נקנתה במחיר מלא ולא במבצע , ואיני רואה שום סיבה שעליי לתרום את הכסף לזארה !!
אציין שהלקוחה קבועה מעולם לא נתקלתי בבעיית החלפה בחנות אפילו שהיה מדובר בנעליים שכבר נוצלו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אבקש לפנים משורת הדין לכבד את ההחלפה ובמחיר המלא , היות ומסיבה בריאותית לא התאפשר לי להגיע ולבצע את ההחלפה בזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|