פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ההבדל בין רכישה להחלפה.. לפי ייחס השירות נושא התלונה:
ממן אלירן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
זארה נשים ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:

הנהלת שירות לקוחות זארה, שלום!


במוצאי שבת 14/07/12 ביקרנו אני וגיסתי בסניף מלחה ירושלים.

אחרי מאמצים רבים, ופקקים, אחרי שכבר הגענו וביקשנו שירות, לא נעננו כלל.


בקשתנו הייתה להחליף חצאית של סוף עונה אחרי 10 ימים. למרות שנעננו כי סומן בקבלה שהחלפה תינתן רק עד 5 ימים, אפשר לציין שזה נאמר בשפה בוטה, וגם כשביקשנו לדעת מס' דגם של פריט שרצינו, וכן לשמור אותו לזמן מועט בכדי למשוך כסף מהכספומט, לא התייחסו אלינו ופנו אל שאר הלקוחות שעמדו בקופה.. כאילו היינו אוויר. זו לא פעם ראשונה שקיבלנו את אותו הייחס בסניף הנ"ל..


לפני כחודש ביקשתי להחליף ג'ינס שקניתי לבני ליום ההולדת, כנראה שזו לא הייתה המידה שלו ולא הסכימו להחליף מידה- שכן טענו כי לבש אותו.. כשדיברתי עם מנהל הסניף.. והסברתי לו שזו לא המידה של בני, הוסכם שאחליפו, עד שאותה קופאית ששללה זאת לפניו אמרה לו שהיא לא הסכימה, אף הוא חזר בו מהסכמתו. למרות שניסיתי להסביר פשוט הפנה עורף, ונעלם.


כבר נמאס לחזור שוב ושוב- לסניף שלא יודע להעריך את הלקוחות שלו. אני לא קוטפת כסף מהעצים, גם אני עובדת קשה בכדי להשיגו, ואם בחרתי לבזבז אותו על בגד כלשהו בסניפכם, זה אמור שתתנו שירות מעולה עם חיוך.. ולא רק ברכישת בגד, אלא גם להיפך החלפה / או החזרה. ואם אינכם יודעים לעמוד בכך, שזה הסטנדרט בכל המוטגים, הרי שלא נבקר בו שנית..


כששוחחתי על כך עם בני (אלירן ממן) שעבד בזארה דיזינגוף סנטר בתל אביב, השיב: "כי בזארה יודעים לתת שירות מעל ומעבר למצופה, ובסניף שלו לא ידעו ייחס כזה ללקוח". וכאן טענתי.. וכי בגלל שזארה בירושלים סניף יחיד.. הרי שמותר למוכרים לתת שירות מעליב?!


מקווה לתשובה בהקדם

עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה