|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גדול פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 חולצות ובושם לילד. דקה אחרי קנייה ילדה התחרטה וביקשתי לבטל עסקה. אוקסנה האחראית משמרת סירבה לבטל עסקה בתואנה שהחוק הוא ביטול רק מ- 50 שח ומעלה. חיפשתי בחוק הגנת הצרכן אין איזכור לסכום מיניומם על ביטול עסקה. אוקסנה אמרה שזכותם להחליט על החוק איך שרוצים ושאני אטריח את עצמי ואגש לאינטרנט לראות מה כתוב. התנהגות מחפירה ביותר. אבקש ביטול עסקה מלא בבקשה ואני לא מעוניינת לרכוש אצלהם יותר. סך עסקה 79 שקלים. ביקשתי ביטול כל העסקה אמרו לי שכל פריט הוא מתחת ל 50 שח לכן אני לא יכולה לבטל
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|