אי החלפת פריטים אשר החזרתי והתכווצו אשר לא באשמתי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי שני סריגים בחנות זארה, בסניף גאנד קניון, חיפה. בפתקיות של הסריגים רשום בפרוש, כביסה של 30°. כאשר לטענת החברה באחד רשום ובשני לא. כבר בכביסה הראשונה שני הסריגים התכווצו בצורה משמעותית.
לאחר מכן החזרתי את הפריטים לסניף ובבקשה להחליפם. ניתנה לי תשובה שאחד מהם בטוח יוחלף והשני 90% שלא. קיבלתי זאת בהבנה והלכתי.
לאחר כ שבועיים חזרו אליי עם תשובה שלילית, לגבי שני הפריטים. ניתנה לי עוד הזדמנות לערער במייל וכמובן שעשיתי זאת, אלא ששוב נתקלתי בתשובה שלילית.
צר לי שרשת זארה מתנהגת בכזה זלזול ללקוחותיה ולא לוקחת אחריות על הסחורה אשר מחזיקה, כאשר מצטיירת כלא איכותית ומתן שרות לוקה בחסר.
אני אישית כבר לא אכנס לרשת הזאת ואלך עד הסוף עם האמת שלי, גם אם אצטרך לפנות לגורמים המשפטיים.
|
החלפת הפריטים/ זיכויי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|