|
|
|
|
|
|
שירות לקוי בחיפוש פריט |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.04.13 ראיתי בקטלוג תחת הפריטים החדשים של השבוע חולצה שרציתי לקנות בעלות של 299 ש"ח. התקשרתי לשירות לקוחות לבדוק היכן קיים והפנו אותי לאתר. באתר היה רשום כי יש בסניף עיר ימים. היות ומאוד רציתי אותה חזרתי לשרות לקוחות לבקש קישור לסניף כדי שאשלם להם מראש וישמרו לי. אמרו לי בשירות לקוחות כי הסניף יחזור אלי אך לא חזרו. לכן, נסעתי במיוחד לסניף כדי לרכוש אך שם נאמר לי ע"י 2 מוכרות ומנהלת כי החולצה הזו אפילו לא הגיעה אליהם. הבוקר שוב התקשרתי לשירות לקוחות עם הסיפור וכל נסיונותי שיעזרו לי לא הועילו. ממש תשובות לקוניות של מוקדניות שאין להן רצון במכירה. גם עכשו מופיע באתר כי החולצה קיימת במלאי אך בחנות עצמה אין את החולצה. קצת הזוי להתחנן לחנות לקנות ממנה. דגם 6840/060.
|
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|