|
|
|
|
|
|
שירות זוועתי בחנות זארה בקריון |
נושא התלונה: |
ברוךריקי ריקי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 10 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב 9/04 רכשתי שמלה במחיר 369 שח
ב 10/4 רציתי ללבוש את השמלה לאחר הורדת התג הבחנתי כי השמלה קרועה בתחתית . ניגשתי לחנות ובה נאמר לי שאני קרעתי את השמלה עם הרגליים שלי למרות שהסברתי להם שלא לבשתי אותה ואף גובהי הוא 185 השמלה לא נוגעת בכף הרגל . לאחר זלזול מצד האחראי שהביא את אחראית מחלקת ילדים שאמרה ; את יכולה לקחת את השמלה שלך ולצאת זה לא מעניין אותי בכמה רכשת אתמול . יש לשלוח את השמלה למעבדה . היחס משפיל ומזלזל . אחרי שאתה קונה הבגד נאמר לך שהוא פגום באשמתך . ולא רק שעליי למסור את השמלה למעבדה גם להמתין 14 יום . השמלה נקנתה לצורך לבישה . איפה ההוגנות ????
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת השמלה הפגומה בשמלה חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|