|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון אבנת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום, קניתי בקניון הגדול פ"ת בחנות זרה שני "גיפט קארד". אחד על סך 500 ש"ח והשני על סך 200 ש"ח. לאחר כ20 דקות התחרטתי מאחר שאימי ללא ידיעתי קנתה כבר במקום אחר. באתי לחנות ולמרות תחננוי הרבים שזה קרה רק לפני 20 דקות וברצוני לקבל את כספי חזרה ובחנות לא מוכנים להחזיר לי את כספי בטענה שזה לא אפשרי.
נתנו לי מספר של שירות לקוחות שאדבר איתם. הבוקר דיברתי עם נטע משירות הלקוחות ושוב לאחר שהתחחנתי לקבל את כספי חזרה, טענותי נפלו על אוניים אטומות. לא היו מוכנים להחזיר את כספי. וזאת למרות שציינתי מספר פעמים שעברו רק 20 דקות מביצוע העיסקה. נטע אמרה שלאחר בירור מול הנהלת זארה אין סוכי שאקבל את כספי חזרה. שם המנהלת שנתנה את התשובה הוא לירון קורן. ועוד נאמר לי שאין שום דרך בה אני יכול לדבר עם מנהל. רק דרכם או דרך מייל או פקס.(שנת 2013 נפלאות טכנולוגיה ואפילו טלפון לדבר איתכם לא נגיש)
תסכול גדול!!! זה פשוט מגוחך!!
למותר לציין שזה מאוד מתסכל!!!
אשמח שתחזרו אלי עם פתרון בהקדם ושאוכל לקבל את כספי חזרה והכל יבוא על מקומו.
תודה רבה.
נדב תורגמן 0526896321
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי בחזרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|