פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואיכות מוצרים ירודה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להדגיש שאני לקוחה ותיקה של זארה ורוכשת מהם מספר פריטים רב בכל עונה, עבורי ועבור ביתי.
עד כה הייתי מרוצה מהשירות הניתן לי ע"י העובדות ומאיכות הפריטים, כלקוחה בעלת שביעות רצון גבוהה המשכתי לרכוש ולהנות מכל הפריטים כלקוחה קבועה .
לפני חג הפסח רכשתי לביתי ולי בגדים חדשים . לביתי שתי שמלות אחת מהן מבד פשטן בצבע שמנת .
ביתי לבשה את השמלה בערב החג פעם אחת בלבד ויום למחרת לאחר הכביסה - לפי הוראות היצרן, (כביסה ביד במים קרים עם מעט אבקת כביסה) השמלה התכווצה, והתפרים נפרמו. משמעות הפגם, שלא ניתן ללבוש בשנית את השמלה.
הבאתי את השמלה לסניף בקניון הנגב בבאר שבע בו קניתי, והשמלה נשלחה לשירות לקוחות.
בנוסף אציין כי כשהייתי בסניף שאלתי את המנהלת אם פנתה לקוחה נוספת והתלוננה על אותה השמלה שהתכווצה . והיא ציינה בפניי שכן וגם אותה השמלה נשלחה לשירות הלקוחות לבדיקה.

לאחר שבועיים וחצי קיבלתי מכתב משירות הלקוחות שהשמלה בסניף והתלונה לא התקבלה.
במכתב נרשם " מבדיקת השמלה עולה כי היא נפגמה מגורם חיצוני, ככל הנראה עקב טיפול לקוי ולא עקב בעיה באיכות".
גם את השמלה השנייה שרכשתי לביתי כיבסתי באותו האופן ביד במים קרים עם מעט אבקת כביסה. השמלה הזו לא התכווצה מאופן הכביסה.
"גורם חיצוני" – כביסה ביד לשמלה של זארה זהו גורם חיצוני?

ואני שואלת זה שירות לקוחות?
הרי קבוצת ZARA רואה במתן שירות איכותי ערך עליון, שמשקיע מאמצים ומשאבים רבים בכדי להעניק ללקוח שירות מקצועי , יעיל ואיכותי. איך נמדד השירות עם מוצר שהוא ממש לא איכותי?
ובנוסף, לאחר פניה של לקוחה רבת שנים שאיננה שבעת רצון מהמוצר, לא נלקחת אחריות על מוצר פגום.

בסניף לא היה עם מי לדבר, הגיעה מנהלת הסניף, שחוץ מלומר לי להתקשר לשירות הלקוחות, לא היה לה מה לומר.
קונה נוספת שעמדה בקופה סיפרה שכך היה לה בעבר עם 2 שמלות שהתכווצו במידה כל אחת, ושירות הלקוחות לא קיבל את התלונה.
בושה לרשת כמו זארה, שכך נראה שירות הלקוחות שלה.
אני דורשת פיצוי על הפגם ועל עגמת הנפש.
למרות שאני אוהבת לקנות בזארה, ולרוב הייתי מרוצה ממה שקניתי, כרגע אני לא נכנסת לזארה. לא לוקחת סיכונים.
לקוחה מאוכזבת מאוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הפריט לפריט אחר פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה