פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/7 רכשתי בזארה נעליי בובה לביתי ב 80 ש״ח כאשר כתוב על הקבלה שניתן להחליף עד 5 ימים.בתאריך 4/8 הגעתי לסניף זארה בגבעתיים ששם גם בוצעה הרכישה וביקשתי להחליף את הנעליים שהיו גדולות. כמובן שנאמר לי שלא ניתן כי עברו מעל 5 ימים,בנוסף ציינו בפניי שמחיר הנעליים ירד ל 50 ש״ח.אני לקוחה קבועה של זארה ומאוד אהבתי את החנות.אני מודעת לכל הסדרי ההחזרות ועד כמה הם נוקשים אז ביקשתי לדבר ביחידות עם מנהלת מחלקת ילדות ששמה קטיה (או משהו דומה) סיפרתי לה שאני מגיעה אחרי הזמן להחזיר את הנעליים כי ביום שקניתי אותן הייתי בשבוע 9 להריון ויום למחרת הלכתי לרופא נשים לבדיקה שגרתית שבה נאמר לי שהעובר שבבתני ללא רוח חיים ושלח אותי לבית חולים ומיד לאחר כמה ימים עברתי הפלה.במקרה המסמכים היו איתי ואף הראתי לה אותם.היא המשיכה להיות קרה ורק אמרה שאינה יכולה להחליף ושעליי לפנות לשירות.צלצלתי באותו רגע לשירות ולהם כבר לא סיפרתי את הסיפור האישי שלי והם כמובן סרבו.בסוף השיחה הנציגה אמרה לי שניתן לתת לי זיכוי בסך 50₪ בלבד.מאחר שהייתי כעוסה פניתי לקטיה וביקשתי את הזיכוי וללכת (הדבר האחרון שעניין אותי הוא לחפש בגדים) קטיה אמרה שלא ניתן לקבל זיכוי.אמרתי לה שזה מה שאמרו לי בשירות היא אמרה שזה לא יתכן אמרתי לה אז מה את אומרת שאני משקרת אז היא ענתה ואני מצטטת ״כן סביר להניח״ באלה המילים!!! הייתי כ״כ המומה שהשארתי את הנעליים בחנות ויצאתי משם בריצה עם דמעות בעיניים.מעולם לא הרגשתי יותר מושפלת. זה השירות שאתם נותנים???? ככה מדברים ללקוחה בימינו??? אם כן אז טוב לדעת. מעולם בכל חיי לא קיבלתי כזה שירות גרוע.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה