פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות ללקוח< נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
גראנד קניון בש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05.08 יום שני בשעות הבוקר הגעתי לחנות זארה בגראנד קניון בב״ש כדי להחליף חולצה שנקנתה שבוע קודם לכן . לקופה הגיעה מנהלת מחלקת ילדים ששמה ליאל שלקחה את החולצה ואת כרטיס האשראי כדי לשחזר את הקבלה לאחר דקה חזרה לקופה ואמרה לי שהחולצה עם סימני לבישה ולכן לא תחליף לי אותה ..... כשהסברתי לה שלא הספקתי ללבוש אותה כי קניתי אותה רק לפני כמה ימים היא לא הייתה מוכנה להקשיב ודיברה אלי בזלזול שביקשתי ממנה לקרוא למנהלת היא אמרה לי שהיא לא יכולה לגשת אלי כי היא בראיון עבודה ... היא התנהגה ודיברה אלי בצורה מזלזלת מאוד באופן שלא ראוי למנהלת שאמורה לתת שירות ללקוחותיה גם תשובה של לא ניתן לתת בצורה שתכבד את הלקוח מעבר לזה שאני לא מבינה למה המנהלת לא יכולה לצאת ללקוח שמבקש לדבר איתה בשביל זה אני חושבת יש מנהלת גם אם זה אומר שאני אמתין כמה דק, לאחר שאמרתי לה שבכל תוקף אני אחכה כי אני רוצה לדבר עם המנהלת לאחר 10 דק ניגשה אלי משהיא אחרת לא המנהלת (היתה לבושה בבגדי מוכרת) הסברתי לה שוב את הבעיה מעבר לכך שגם הבאתי לה חולצה דומה שלקחתי מהחנות ואמרתי לה מה ההבדל בין החולצה שאני הבאתי לבין החולצה שבחנות על פניו נראה שגם החולצה שבחנות עם סימני לבישה.....מהר מאוד המוכרת החליפה לי את החולצה בלי בכלל להתווכח .... אני לקוחה מאוד טובה של זארה בארץ ובעולם !!!!! אפשר לראות בכרטיס אשראי שלי שמידי חודש אני קונה בלא פחות מ1000 שח לי ולילדותי בזארה והקניה האחרונה שלי מלפני שבוע בדיוק הייתה ב2500 שח !!! לא ראוי לדבר ככה לאף לקוחה ובייחוד לא לקוחה קבועה של הרשת !!!! למנהלת ששמה ליאל יש הרבה מה ללמוד בלתת שירות ללקוחות כי זה בסוף הכי חשוב ... אני יצאתי מהחנות בתחושת עלבון מאוד קשה ואני יודעת שלחנות הזאת אני לא אחזור בגלל התחושה הרעה שאני מרגישה .אני גם לא מצליחה להבין מדוע המנהלת לא יצאה בסוף !! בסוף הפרסום הכי טוב של רשת זה שחבר מביא חבר והרגשה הטובה שיש ללקוחות של הרשת כי זה מה שמחזיר את הלקוח להמשיך ולקנות באותה הרשת ... בדגש על לקוחות טובים . החוויה שאני עברתי לא נעימה ולא מכבדת רשת כל כך גדולה .
עלבון סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה