פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת זארה איך הם מתנהגים עם הלקוחות שלהם נושא התלונה:
אמארה מוחמד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מוחמד ואני לקוח קבוע של רשת הבגדים "זארה",
בתאריך 8/8/2013 .
הלכתי לחברת זארה וקניתי חולצה מכופתרת מדדתי את החולצה בחנות היתה בסדר, חזרתי לבית מדדתי בבית החולצה היתה קטנה ,חזרתי באותו יום בשעות הערב להחליף את החולצה בקשתי מהעובדת ואמרתי לה מה אני רוצה איזה מידה מידה יותר גדולה פתאום אני מדבר עם העובדת נכנסה עוד עובדת לשיחה ,
עובדת המתלווה לה. ... חוסר כבוד היא לא יודעת מה זה כבוד עם הקלינתים( האדם קיים בכל אדם, בכל חברה, מכיוון שלכל אדם יש צורך עמוק שיכבדו אותו ושלא ישפילו אותו. .) התלונה של העובדת שאני עבדתי בחולצה ויש לה ריח מסריח אמרתי לו השתמשתי בזה איך את אומרת לי שאני לבשתי את זה ועבדתי בזה אמרתי לה מה את עובדת את לו מחליטה בכלום איפה המנהלת הלכה הקופאית קראה לאחראית, , שהייתה חסרת סבלנות ולא מנומסת מן הרגע הראשון בו ניגשה אליי.
אמרה לי המנהלת אנחנו לא מחליפים אני נותנת לך פתק ונתקשר לך אנחנו רוצים לקחת את החולצה לבדיקות אמרתי לה בכייף אין לי שום בעייה אני מחקה ואני רוצה לחקות ולראות מה חברת זארה המכובדת מה עושיים האם יש החלטה לטובתי אם לא אני (אני תובע אותכם)
כספי סוג הנזק :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה