פרטי התלונה

תלונות Zara

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Zaraשעות פתיחה Zara גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי בסניף זארה 2 חולצות פולו.
החולצה היתה בצבע ירוק זית והצאוורון שלה בצבע לבן.
לאחר שימוש ראשון בחולצה, כיבסתי אותה לפי הוראות היצרן, והצבע הלבן התערבב עם הירוק וההיפך, החולצה התבלתה והתכווצה.
פניתי בע"פ לשירות הלקוחות של זארה בבקשה לקבל זיכוי עבור 2 החולצות שקניתי, ושם אמרו לי שאני לא זכאי לזיכוי בגין החולצה הפגומה, אלא רק עבור החולצה השנייה שעדיין לא השתמשתי בה.
לאחר מכן, כתבתי מכתב למנכל החברה, ותשובתו היתה זהה.
בלית ברירה, החזרתי לחברת זארה את 2 החולצות וקיבלתי זיכוי עבור אחת בלבד - התקינה מביניהם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי נוסף עבור החולצה הפגומה ופיצוי עבור עוגמת הנ פתרון נדרש :

Zara שירות לקוחות

, תגובה:
שני גל מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה למר ממן על פנייתו.

חברות ZARA / Pull and Bear מעניקות ללקוחותיהן חווית קניה מהנה, קולקציה מובילה ואיכותית במחירים אטרקטיביים לצד שירות איכותי, יעיל ומהיר.

במסגרת האמור לעיל, ובהקשר לפניית מר ממן, להלן התייחסותי:

לאחר בדיקה חוזרת של המקרה, אל מול מנהל מחלקת גברים בסניף ZARA קריון ומר ממן, הוחלט לפנים משורת הדין ומטעמי שירות לקוחות, לאפשר ללקוח לקבל זיכוי בעבור החולצה.

כחברה המובילה את תחום האופנה בישראל – תמשיך ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.



בברכה,

שני גל

מנהלת שירות לקוחות
תגובה:
זיכוי לפנים משורת הדים , בעבור הפריט הנדון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה