|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות חוצפני ביותר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזנגוף סנטר ת"א |
כתובת: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני ו בן זוגי עשינו קניות באחד הרשתות של ZARA ,יחס היה אישי ברמות של נטיה לויכוח חוסר היתיחסות לאחר שבקשנו את אחד המידות של הפריט מאחת המוכרות בחנות, היא לקחה את החולצה ולא חזרה . לאחר 20 דקות של המתנה נגשנו לאחד האחראי משמרת והסברנו את עצמנו הבחור התעקש להסביר לנו את המידיניות של החברה שממלא לא מעניינת את הלקוח , לאחר מונולוג של 10 דקות עברה כחצי שעה ו עדיין לא הבנו על מה מדברים ב ZARA. לאחר הנ"ל סיים את המונולוג שהיה מרשים ולא ברור את החולצה הזאת אנחנו רוצים, לאחר שקבלנו את החולצה ועוד פריט נוסף: עלות הקניה כ 538 ש"ח. הקופאית סרבה לארוז את החולצה הלבנה בנפרד מהמכנס הגינס, בטענה שהם אורזים חולצות לבנות רק למתנות ולא מפריע להם שהמכנס גינס עלול ללכלך את החולצה היקרה שקנינוי במיטב כספנו. מה נגיד לכם ZARA
ספרדים כבר לא תיהיו
|
|
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני גל מנהלת שירות לקו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לגב' בלוך על פנייתה.
חברות ZARA / Pull and Bear מעניקות ללקוחותיהן חווית קניה מהנה, קולקציה מובילה ואיכותית במחירים אטרקטיביים לצד שירות איכותי, יעיל ומהיר.
בעקבות פנייתה דרך האתר, יצרנו עימה קשר טלפוני. במקביל, ביצענו תחקיר מקיף אל מול הגורמים הרלוונטים בסניף ZARA דיזנגוף סנטר, וכמובן שטיפלנו בכך גם באופן פרטני אל מול הגב' בלוך.
אנו מייחסים חשיבות רבה לפניית הגב' בלוך, ובעקבותיה נלמד ונדאג להפיק את הלקחים הרלוונטים, בכדי למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.
כחברה המובילה את תחום האופנה בישראל – תמשיך ZARA / Pull and Bear להשקיע משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות איכותי ומקצועי לצד קולקציה מובילה במחירים אטרקטיביים.
בברכה,
שני גל
מנהלת שירות לקוחות
|
תגובה: |
לעיל |
פתרון: |
|
|
|