פרטי התלונה

תלונות שנקר

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות אלימה של קופאית העובדת באופיס דיפו. נושא התלונה:
ברד אורה שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבא הילל סילבר 3 כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית לתקשורת, ניגשתי לסניף הקרוב למקום בו אני לומדת וביקשתי מהקופאית להדפיס לי קובץ כלשהוא. הסברתי לה שיש להדפיס 14 דפים ראשונים ולא את כל ה52 דפים, הקופאית בלי לחשוב פעמיים לחצה print וכשהערתי לה היא אמרה בטון מזלזל:"זו הבעיה שלך" וכשניגשתי לשלם עדכנתי את מנהל הסניף שברצוני לשלם רק על ה14 דפים ולא על כל ה52 וזה מיכוון שביקשתי עוד לפני כמה דפים להדפיס.הקופאית שעמדה ליד מנהל הסניף התעצבנה תפסה מספריים כיוונה לכיווני ובתנועות של דקירה אמרה: "את שקרנית". דבר זה השפיל, וגרם לי לפחד שאכן היא יכולה לפגוע. מנהל המקום ביקש ממנה להירגע, בציפייה ממנו הייתה שיגן עליי ויכבד את המקום בו הוא עובד וישלח את הקופאית הביתה. אני עובדת בויזה כאל כנציגת מכירות וגם אני שירותית במידת הצורך ואני יודעת שאם אני הייתי מתנהגת ככה לאחד הנציגים או מזלזלת בלקוח הייתי בבית למשך היום ובאותה מידה ציפיתי שאחרי מעשה נבזה זה הקופאית תענש או לפחות תבקש סליחה ולצערי לא נעשה כלום.אני פגועה וכועסת על הנעשה אשמח להתייחסות בהקדם ובנוסף אני אעדכן את כל הסטודנטים הלומדים באיזור של המקרה וחבל שבגלל קופאית אחת תפסידו עשרות סטודנטים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שנקר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה