פרטי התלונה

תלונות SendFlowers

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח שהגיע באיחור ושירות לקוחות מחפיר נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
www.sendflowers.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
בצהרי יום שבת הזמנתי זר פרחים באינטרנט לכבוד אירוע של יום הולדת שהתרחש במוצאי שבת. ההזמנה בוצעה וקיבלתי אישור להזמנה.
למחרת צילצלו אלי מהחברה והודיעו שהם לא מבצעים משלוחים בשבת והזר בכלל לא נשלח! ביקשתי מהם שלפחות ישלחו את הזר ויצרפו אליו פתק שבו הם מתנצלים שהזר הגיע באיחור בגלל טעות שלהם. הזר הגיע אבל בלי פתק כזה...
התלוננתי אצל מישהו שהזדהה כבעלים של החברה, והוא טען שיש באתר הודעה ברורה על כך שאין משלוחים בשבת (הודעה בינונית שאינה מופיעה בעת אישור ההזמנה) והטעות היא בכלל שלי. מסיבה זו אין לי זכות לפיצוי וגם לא הייתה שום סיבה לצרף התנצלות מצידם לזר.
לדעתי, המערכת שלהם לא תוכננה בצורה טובה, והטעות התגלתה על חשבוני. במקום לנסות להתנצל ולפצות על הטעות, קיבלתי הסבר על מדוע הטעות היא שלי...
עוגמת נפש סוג הנזק :

SendFlowers שירות לקוחות

, תגובה:
אייל - מנהל שירות לקוח שם ותפקיד:
הלקוח ביצע הזמנה ביום שבת, באתר רשום בדף הראשי במפורש: "- לא ניתן לבצע משלוחי פרחים ביום שבת -" התקשרנו ללקוח כדי להבהיר שאנו חיים במדינת ישראל ואין מבצעים משלוחי פרחים ביום שבת, הלקוח ביקש שנשלח את הפרחים בצירוף פתק גדול שבו ירשם שאנו מתנצלים. אני לא מוכן לקחת אחריות על טעות שנעשתה על ידי הלקוח, כאשר "פאשלה" נעשית על ידנו, אנו תמיד מפצים. לא יתכן שאנו נודה בטעות שלא שלנו ועוד נשלח פיצוי.
סליחה, למרות שהלקוח תמיד צודק, הפעם הוא לא.
תגובה:
הלקוח יכל להגדיל ראש, אנו עדיין חיים במדינת ישראל והעסקים בה סגורים ביום שבת וזה אף רשום בבירור בדך הבית של האתר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה