פרטי התלונה

תלונות SendFlowers

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בלקוח לא מרוצה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל התקשרתי לsend flowers להזמין לאמא שלי פרחים ליום הולדתה, ענתה לי נציגת שרות מאוד נחמדה ושמה ענבל. ענבל קיבלה את הזמנתי, בהזמנה הוספתי תשלום בכדי לקבל זר בגודל הכי גדול שיש להם והובטח לי שהזר מאוד מאוד גדול.
לתדהמתי אמא שלי הגיע עם הזר הביתה ונוכחתי לדעת שהזר מאוד קטן. האמת שלקחתי את זה מאוד אישי. התקשרתי אליהם דיברתי עם ענבל הסברתי לה בדיוק היא הופתעה מאוד והעבירה את השיחה לחני השוזרת של הפרחים, לחני הסברתי בדיוק מה היה והיא ביקשה ממני לשלוח לה מייל בצירוף תמונה של הזר בדיוק כך עשיתי, היא החזירה לי מייל ובמייל היא רשמה שבאמת חסרים ורדים בזר והיא תהיה איתי בקשר, ובנתיים אני לא יחוייב עד שהיא לא תדבר איתי.
בינתיים עבר איזה חודש מבלי תשובה והפירוט של כרטיס האשראי שלי הגיע ולתדהמתי חוייבתי במלוא הסכום.
בשיחתנו היא הבטיחה לא לחייב את הכרטיס עד שיהיה לה תשובה.
לאחר שראיתי חיוב התקשרתי שוב אליהם ומי שענתה לי היתה ענבל אותה נציגת שרות, ישר איך שהתקשרתי היא ידעה במה מדובר והתנצלה והבטיחה שעוד היום חני תחזור אליי, אבל שוב כלום.
שילמתי ממיטב כספי לקבל זר לאמא שלי את הזר הכי יפה שרציתי וקיבלתי זר מאוד מאוד קטן וממש לא מה שרציתי והובטח לי.
חבל שזה היחס שלהם והבטחות בלי שום תמורה או יחס מינימלי של תשובה ללקוח.
מס' הזמנה 6540 הסכום ששולם 239 הטלפון שלהם 04-6491718
כספי סוג הנזק :
פיצוי/החזר כספי פתרון נדרש :

SendFlowers שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה