פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שער נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
אלטלף 25 כתובת:
יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי סורגים ושער לביתי החדש במעלה אדומים וקיבלתי אחריות לשנה. עבור הסורגים והשער שילמתי ב 11000 ממיטב כספי. כעבור שנה פניתי אל שירות הלקוחות מכיוון שלצערי השער אינו מקובע היטב. הוא מתנדנד וקשה לנעול אותו. הופתעתי מאוד לגלות כי כיוון שעברו מספר ימים משנת האחריות שקיבלתי עלי לשלם בעבור התיקון.
כמו כן השירות שקיבלתי היה מאוד לא סבלני ולא אדיב ולא יאה לחברה בסדר גודל ופירסום כמו של טרילידור.
ביקשתי כי יתחשבו ויתקנו את השער ללא עלות. לא יתכן כי לאחר שנה בלבד מהתקנת השער, אשר בו בוצע שימוש תקין וסביר, יגיע השער למצב שכזה ולא יתכן כי אתם חברת טרילידור תקשה עורפה ותסרב לתקנו וזאת עקב מספר ימים בלבד.
בנוסף לפנייה טלפונית ניסיתי לפנות דרך האתר ודרך הפייס אולם לא קיבלתי כל תגובה או יחס
כספי סוג הנזק :
תיקון המעקה ללא עלות פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה