פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין הגעת מתקן שער נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 18/2/15 הגיע נציג מטרלידור לתקן את השער. הסתכל מהרצפה מבלי לגעת אפילו בשער ואבחן בתוך 30 שניות שחלק בתוך המסילה נשבר וצריך להזמין חלק חדש, אולי אפילו מסילה חדשה באלפי שקלים. אמר שיחזרו אליי עם הצעת מחיר ונעלם תוך 30 שניות. לא תיקן ולא נגע בשער. למחרת בעלי בדק בעצמו את השער וראה שהחלק בסך הכל יצא מהבורג שלו והשער תקין לחלוטין ושום דבר לא נשבר. התקשרתי לשרות, הסברתי להם ודרשתי שלא יחייבו אותי בביקור של הנציג מטעמם שלא עשה עבודתו ויותר מכך, אבחן דבר שאינו נכון אשר יכל לעלות לי בהמון כסף, בלי שום צורך. אם התוכנית "יצאת צדיק" הייתה מעורבת, חברת טרלידור הייתה צריכה לתת דין ודיין על ה"עבודה" הזו. אני דורשת בכל תוקף שלא יחייבו אותי בסכום 265 ש"ח על ביקור ה"מתקן" כביכול.
כספי סוג הנזק :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה