|
|
|
|
|
|
מוצר פגום ואי מתן שירות |
נושא התלונה: |
פנחס דניאל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 19 יולי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר כחודש המתנה לייצור מעקה מדרגות תואמו 2 התקנות כאשר כל אחת בוטלה על ידם מסיבות שונות (חסר חלקים, חלקים ניזוקו,...) ללא הודעה מוקדמת (ביום ההתקנה לאחר שאנו ממתינים להם מס שעות במקום.)
ביקשנו לבטל את העסקה עקב איחור האספקה והתנהלות הדברים.
במקום לבטל התקבל סמס על תיאום מועד התקנה חדש ומזורז ביום חמישי לאחר סגירת המשרדים.
ביום הנ"ל מזמינת העבודה לא היתה במקום אלא בן משפחה אחר. בוצעה התקנה כאשר חלקי המעקה היו בחלקם פגומים ונמסר כי יתקינו ויחזרו להחליף ולהשלים את ההתקנה. ההתקנה בוצעה באופן לא מקצועי ומזלזל תוך השארת חורים בקיר וסימני ידיים.
במיידי התבקשו כל הגורמים הרלוונטים בחברה לפרק את הזוועה המביישת וכך אנחנו רודפים אחריהם כבר למעלה משבוע... עם ההקלטות של השיחות המבזות נגיע גם לביהמ"ש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פירוק המוצר וזיהוי כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרלידור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|