פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי אי עמידה בזמנים , חוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25/05/16 הגיע נציגת חברת טרלידור גב, בן סימון ענב לבית בכרמיאל ולקחה מדידות ל 3 סורגים (2 סורגים שקופים וסורג אחד לממ"ד .). שולם סכום מלא לעסקה. כדאי שחברת טרלידור תחזיק אנשי שטח מקצועיים יותר שידעו לקחת מידות נכונות ולא יטרטרו את הלקוח בביקורים ומדידות נוספות.ב 17/06/16 הגיעו להתקין את הסורגים אך מתברר שהביאו עמם 2 סורגים.. ללא סורג הממ"ד . נציגת טרלידור גב' בן סימון טענה בפני כי יש צורך לחזור על מדידת הסורג לממ"ד.. . עד היום אני ממתין למדידות (את הכסף קיבלו) כאשר קבעו עימי ליום 23/6/16 ואף הבטיחו להגיע אחה"צ , עזבתי עבודה וחיכיתי אך לתדהמתי הם לא הגיעו ולא טרחו להודיע.. (אמינות, יחס!!) בשיחה עם הגב' בן סימון ענב התנצלה והבטיחה שהנציג יגיע למחרת ב24/6/16 ואף העלתה אותו לשיחת וועידה שבו הוא מתחייב להגיע עד השעה 09:00 .. גם הפעם לא הגיע ולא טרח להתקשר ולהודיע... גב' בן סימון שאמורה לתת שרות ללקוחות מסרבת לענות לטלפונים וכל נסיונותי ליצור עימה קשר נכשלו. (סינון מכוון) מציע לאנשים לחשוב פעמיים לפני שמבצעים עסקה עם טרלידור במיוחד לקחת לעיתים את דברי הסוכן בערבון מוגבל. (כל השיחות מוקלטות)
עגמת נפש סוג הנזק :
העדר עמידה בזמנים אובדן שעות עבודה עוגמת נפש... פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה