פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.4 ביצעתי הזמנה לסורגים ולהגבהת מעקה. לאחר 14 ימי עבודה קבעו איתי התקנה ליום ג' ה13.5. המתקין לא הגיע ולא טרח לעדכן על עיכוב או אי הגעה. בבירור מול החברה נאמר כי המתקין נתקע בהתקנה אחרת ויקבעו איתי מועד חדש להתקנה. התקנה חדשה נקבעה ל20.5 (התקנה ראשונה). המתקין שהגיע (אייל) הגיע עם סחורה לא שהוזמנה. הסורגים שהגיעו לחדר הילדים לא תאמו את ההזמנה. המידות של המעקה לא תאמו את ההזמנה.המתקין ניסר במקום את המעקה והתקין אותו בצורה מסוכנת ולא בטיחותית. כאשר העביר את הסורגים לחדרים גרם נזק למשקופי העץ של הדלתות וסריטות בקיר שבמרפסת. כאשר חיבר את המעקה (במידות הלא נכונות) קדח חורים בשיש שלא היו נכונים וכעת הם פתוחים. הושארו מספר הודעות למנהל השירות אך זה לא חזר אלי. נשלח הסוכן ראה את הדברים והתעלם מהנזקים שנגרם למשקופים ולקיר שבמרפסת. המתקין לא הצליח להוציא את החלון על מנת לשים את הסורגים וטען שצריך להביא מנוף. בסך הכול היה צורך לשחרר בורג אחד על מנת להוציא את החלון.
ברצוני לציין כי עשיתי בעבר הזמנה באותו העסק. הזמנה שהייתי מאוד מבסוט ממנה.
נזק לרכוש סוג הנזק :
התקנה ע"י מתקין מנוסה, תיקון הנזקים ופיצוי כספי למשקופים ולקיר שבמרפסת פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה