פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה חוזרת ונשנית של גדר ושער (3 פעמים) ונזק לחומה של הבית כתוצאה מזהde נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי גדר לבית שלי לאחר סקר שוק בנושא. החלטתי לתומי לקנות מחברה שחשבתי שמכבדת את עצמה (ואת הלקוחות שלה) ושהיא מקצועית בתחום - חברת טרלידור. גיליתי מהר מאוד שכפי הנראה המצב לא ככה.
תחילה תואם איתי מתקין בין השעות 9-11 - בפועל המתקין הגיע בשעה 12 (למרות שאמרו לי שאני ההתקנה הראשונה באותו היום). לאחר התקנה של השער, המתקין שם לב (לאחר שהסבתי את תשומת ליבו לנושא) שהתקין את הגדר בצורה עקומה והחליט לפרק אותה ולהתקין אותה מחדש. בסופו של דבר, ביצע פירוק והרכבה. ראוי לציין כי לא סופק כלל ע"י החברה בכל החלקים הרלונטיים להתקנה כלל והיה צורך בכל מקרה בביקור חוזר לשם השלמת החוסרים.
לאחר שסיים (את מה שהיה יכול לסיים) בשעה 8 בערב הלך. רק לאחר פניות שלי למקסידור החליטו להמשיך לטפל בהתקנה וכל מה שדרוש היה להשלימו.
שלחו את המהנדס ואיש המכירות לבית לבדוק את הנושא וראו שעדיין (למרות שהרכיב, פירק והרכיב שוב את הגדר) שהגדר עדיין עקום ויש צורך לתקן את ההתקנה (לפרק ולהרכיב אותו שוב).
שוב, רק לאחר שאני התקשרתי לחברה לדאוג שזה יבוצע, תיאמו איתי מתקין אחר שאכן בא, פירק את הגדר והרכיב אותו שוב.
גם אחרי ההתקנה הזאת (בפעם השלישית) עדיין היו בעיות עם מה שקיבלתי. העיטורים בחד השערים היו הפוכים (למרות שהערתי על זה עוד בהתקנה הראשונה). עד היום אני מוצא את עצמי רודף אחרי החברה בבקשה שיטפלו בנושא. שלא נדבר על הכיעור של החורים וחציבות שהשעירו לי בחומה של הבית עקב 3 התקנות חוזרות ונשנות.
אני דורש שהעניין יטופל באופן מיידי ופיצוי כספי על כל הזמן שנאלצתי לבזבז על הנושא והנזק שנגרם לחומת הבית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון כל הליקויים ופיצוי כספי על הנזק שנגרם ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה