פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת טרלידור – אי הגעה של המתקין. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך ה- 4 לינואר 2011, ביצעתי עסקה עבור סורגים עם חברת טרלידור על סך של 2750 ש"ח.
2. התשלום בוצע בכרטיס אשראי בשני תשלומים שווים – 1375 ש"ח כל תשלום.
3. החברה התחייבה להתקין את הסורגים תוך 14 ימי עסקים.
4. לאחר מספר ימים, מתקין של החברה אכן הגיע והתקין סורגים בשלושה חלונות אך לא התקין בחלון נוסף בשל בעיה במידות ואמר שיחזור בימים הקרובים.
5. לאחר מספר ימים התקשרו מהחברה ותיאמו התקנה בתאריך 26/1/2011 בין השעות 16:00 – 18:00, ביום זה אף נציג לא הגיע ,לא יצרו קשר על מנת לבטל ולא התקינו את הסורגים.
6. לאחר שהתקשרתי לחברה וביקשתי שיישלחו שוב מתקין, שוב תיאמו לי ליום חמישי, 3/2/2011 בין השעות 16:00 – 18:00 אך שוב המתקין לא הגיע.
7. בכל פעם כזאת, אשתי יצאה מהעבודה כשעה לפני הזמן על מנת לחכות למתקין.
8. כאשר דיברתי עם מנהל ההתקנות בחברה על מנת לפצות אותי לפי חוק הטכנאים (600 ש"ח בגין כל פעם, סה"כ 1200 ש"ח), הוא טען שהחוק אינו חל עליהם והוא מוכן לפצות אותי מקסימום ב- 200 שקלים עבור הפעמיים שהם לא הגיעו למרות שהוא לא חייב.
9. ברצוני לדעת האם אני יכול לתבוע את חברת טרלידור ולדרוש פיצוי בהתאם לחוק הטכנאים או שמנהל ההתקנות צדק.
10. תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
פיצוי לפי חוק הטכנאים של 1200 ש"ח פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה