פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה שבוטלה ביום ההתקנה ואי רצון לפצות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אלטלף 25 א. תעשייה יהוד כתובת:
דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.10.10 רכשנו גדר ושער מחברת " טרלידור" דרך סוכן שהזמנו אל ביתנו. שווי העיסקה 12.000 ש"ח. אופן התשלום 5000 ש"ח במועד סגירת העיסקה שולמו. 7000 ש"ח לתשלום במעמד ההתקנה.
מועד ההתקנה תואם עימנו לתאריך 08.03.11 בשעה 10:00.ביום ג' . ביום ב' 07.03 קיבלתי מהם גם סמס. ביום ההתקנה 08.03 קיבלתי טלפון מהחברה והודיעו לי שלא יגיעו להתקנה כי המתקין חלה.
כל השיחות שעשיתי מול החברה לא עזרו לבסוף לא הגיעו להתקנה. תואמה לי התקנה חדשה ליום שישי באותו השבוע עם הבטחה של מנהל המתקינים שידאג לחזור אליי עם פיצוי עד יום ההתקנה. כמובן שהוא לא חזר אליי והמתקינים הגיעו ביום שישי והתקינו את הגדר. בעת התשלום הודעתי למתקינים שאשלם 1000 ש"ח פחות, הם ביקשו לקבל על כך אישור מהמנהל שלהם שהיה אמור לחזור אליי עם תשובה בנוגע לפיצוי. דיברתי איתו בטלפון והסברתי לו שאני משלמת 1000 ש"ח פחות עד שיוסדר נושא הפיצוי שמגיע לי [ יום ראשון] הוא הסכים שילמתי פחות 1000 וקיבלתי קבלה. ביום ראשון כמובן שלא חזרו אליי אני מיוזמתי צלצלתי לחברה ושאלתי מה קורה, החזירו לי תשובה שלא מגיע לי פיצוי. שאבוא למשרד בב"ש לשלם . לא הלכתי כי אני דורשת שיזכו אותי ביום העבודה שבוזבז.
כעת 9 חודשים אחרי החברה בשיא חוצפתה מאיימת עליי בתביעה.
כספי סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה