פרטי התלונה

תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גדר שהוזמנה לא נמצאה מתאימה ותקינה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו גדר מחברת טרלידור ב 6 לנובמבר 2011, שווי העסקה הינו כ- 8000 ש"ח. הגדר שהגיעה היתה באיכות וגימור מתחת לכל ביקורת ולא הותקנה, הובטח לנו שהליקויים יתוקנו וכך 3 פעמים הגדר חזרה אלינו עם אותם הליקויים ולא הותקנה.
לבסוף כשהתייאשתי והבנתי שהליקויים הללו לא יתוקנו, ביקשתי לבטל עסקה,
נמסר לי מהחברה שאין אפשרות לבטל עסקה ללא עלות וכי הם החליטו לחייבי ב- 40% מגובה העסקה.דיברתי שוב עם מנהל השירות - אוהד דמתי שהבטיח שבכל זאת ינסה לשפר את הגדר, החלטתי להיות סבלנית ולתת עוד הזדמנות.
כעבור שבוע מהבטחה זו, התקשרה אליי "שליחתו"של מר דמתי וטענה שוב כי הוא החליט לחייב אותי על 40% מהסכום. אני פשוט המומה מהיחס והדרך ולא מתכוונת לוותר. החברה פשוט לא מוכנה לעשות שום מאמץ לשפר את המוצר ובדרך חד צדדית וע"י התעלמות מבקשותיי ופניותיי מבקשת לחייב אותי . העסקה בוצעה בכרטיס אשראי וכבר חוייבתי על חצי מהסכום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא או גדר חדשה שתתאים להזמנתי פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה