פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלום רב זה חשוב תלונה על חברת תיירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פינסקר 2 תל אביב-יפו כתובת:
פינסקר 2 תל אביב-יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב קוראים לי יניב ואני רכשתי 2 חבילות נופש באמסטרדם בחברת בליק תיירות (הטלפון של החברה 033731010 ואימייל שלהם [email protected] אני הבנתי שהם חברת בת של חברת קווי חופשה)

למשך שבוע אני וחבר שלי בסך של 2728 שקלים לכל אחד, שילמתי בכרטיס אשראי, רצינו לקחת מלון שקרוב למרכז העיר שבאמסטרדם וכשדיברנו עם הנציג שירות בשם ג'וני הוא אמר לנו שיש לו מלון יותר קרוב למרכז העיר במחיר יותר יקר ב40 יורו ממה שרצינו לקחת בהתחלה הסכמנו לקחת את המלון בגלל שהנציג שירות הבטיח לנו שזה קרוב לעיר ולקחנו אותו, אבל שהגענו לאמסטרדם התברר שהמלון קרוב לשדה תעופה ורחוק 35 דקות נסיעה ממרכז העיר "כיכר דאם" דיברנו עם החברה והיא ישר התחילה בתירוצים וטענה שהיא בסדר ושזה לא נחשב רחוק,

(2) דבר נוסף שקרה דוד שלי נפטר במהלך החופשה והייתי צריך להקדים את הטיסה שלי הביתה יומיים לפני המועד החזרה שלנו והפסדתי 2 לילות במלון וכשביקשתי זיכוי על זה החברה סירבה לזכות אותי

(3) דבר נוסף הם הבטיחו לנו טיסה בחברת "אל על" ומה שקיבלנו בסוף היתה חברת סאן דור
בנוסף שרציתי לדבר עם ההנהלה או החברה בטלפון הם סירבו לדבר אפילו איתי אפילו בטלפון והתחמקו כל פעם שניסיתי ליצור איתם קשר!
אני פונה אליכם לטפל בבעיה שכן נעשתה פה גם עבירה פלילית של הונאה וגם המשטרה המליצה לי להגיש תלונה בנוסף על הונאה ומרמה

הטלפון שלי הוא 0503***997 יניב תעודת זהות 304***125 יש לי את הכל הפרטים והטפסים שצריך הכל שמור אצלי אם אתם צריכים איזשהו פרט נוסף

תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 700 שקלים פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה